Uw winkelmand is leeg

Bent u nog niet gevallen voor een van onze delicatessen?

0 /228
Toevoegen
Uw persoonlijke boodschap is opgeslagen

Veelgestelde vragen

U kunt ook contact met ons opnemen via de site of telefonisch via het nummer 081 44 74 74, van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur, met uitzondering van weekends en feestdagen. Bellen zonder premiumtarief, alleen vanuit België.

Welke producten kan ik personaliseren?
chevron

Bonne Maman biedt u personalisatie aan bij de volgende smaken:

  • Mara des Bois-aardbeien 210 g
  • Abrikozen uit Roussillon 210 g
  • Ontpitte frambozen 210 g
  • Karamel met vanille 220 g
  • Karamel met chocolade 220 g
  • Sinaasappel, mandarijn en passievrucht 220 g

Hoe wordt mijn gepersonaliseerde confituur verzonden?
chevron

Elk gepersonaliseerd product wordt aangeboden in een elegante individuele doos.

Kan ik meerdere producten tegelijk personaliseren?
chevron

Nee, u kunt slechts één pot tegelijk personaliseren. Als u gepersonaliseerde potten met verschillende boodschappen wilt aanbieden, moet u de personalisatiestappen voor elk van de potten herhalen. Als u dezelfde gepersonaliseerde pot meerdere keren wilt aanbieden, wijzigt u gewqon het aantal in het winkelmandje. Let op: als de potten naar verschillende personen moeten worden verzonden, zult u voor elke pot een bestelling moeten afwerken.

Ik heb mijn bestelling bevestigd maar ik heb een fout gemaakt in mijn gepersonaliseerde boodschap (spelfout, interpunctie, enz.).
chevron

Voordat u uw product aan de winkelwagen toevoegt, controleert u zorgvuldig uw bericht in het venster dat verschijnt. Zodra een bestelling is geplaatst, kunnen wij die niet meer annuleren of wijzigen. Sterker nog, de producten worden snel bereid om zo de kortste verwerkingstijden te garanderen.

U kunt echter contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 081 44 74 74. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 16.30 uur (met uitzondering van weekends en feestdagen), en enkel vanuit België (bellen zonder premiumtarief).

Hoe kan ik de gepersonaliseerde pot naar een vriend of familielid sturen?
chevron

Geef bij het bestellen het adres van uw vriend of familielid op als afleveradres.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
chevron

Uw gepersonaliseerde confituurpot is uniek. Om een ​​mooi resultaat te garanderen kan de voorbereiding wat meer tijd vergen. Vooral bij feestdagen (rond Kerstmis en Moederdag) kan de levertijd langer zijn. Afhankelijk van de gekozen bezorgmethode wordt een geschatte bezorgtijd weergegeven.

Ik wil een gepersonaliseerd product retourneren.
chevron

Wij hopen dat u helemaal tevreden bent over de producten van Bonne Maman. Aangezien het bestelde artikel uniek en gepersonaliseerd is, kan het niet worden geretourneerd of geruild in overeenstemming met artikel L121-21-8 van de Consumentenwet: “Het herroepingsrecht kan niet worden uitgeoefend voor overeenkomsten (…) voor de levering van goederen die zijn vervaardigd volgens de specificaties van de consument of die duidelijk gepersonaliseerd zijn."

Is het ontvangen product niet-conform of beschadigd?
chevron

Wij vragen u om contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer 081 44 74 74. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 16.30 uur (met uitzondering van weekends en feestdagen), en enkel vanuit België (bellen zonder premiumtarief). Raadpleeg hier ons charter van goed gedrag.

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd op de website van Bonne Maman?
chevron

De betaling van uw aankopen gebeurt via Bancontact en kredietkaart (Visa, Eurocard/Mastercard, American Express).

Is online betalen veilig?
chevron

Ja, het is volkomen veilig. We gebruiken SSL-authenticatie en versleutelen de gegevens om de vertrouwelijkheid van transacties die op onze site worden uitgevoerd te garanderen.

Wilt u uw bestelling volgen?
chevron

Uw bestelling wordt met de grootste zorg bereid in onze ateliers. Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de verzending met het trackingnummer van uw pakket. U kunt u ook op elk moment aanmelden in uw klantenaccount, waar u in het gedeelte 'Mijn bestellingen' op de link 'Mijn bestelling volgen' klikt.

Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren?
chevron

Zodra uw bestelling is geplaatst, kunnen wij deze niet meer annuleren of wijzigen. De producten worden immers snel bereid om zo de kortste verwerkingstijden te garanderen. In geval van een fout vragen we u om bij ontvangst van uw bestelling uw wettelijke herroepingstermijn toe te passen en de bestelling samen met het ingevulde en ondertekende herroepingsformulier binnen 14 dagen naar ons terug te sturen voor terugbetaling.

Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?
chevron

Door u aan te melden in uw 'Klantenzone', in het gedeelte 'Mijn Account' en vervolgens 'Mijn Bestellingen'.

Wat zijn de prijzen en levertijden?
chevron

Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen uit 2 bezorgmethoden:

  • Levering bij een afhaalpunt:

Levering van uw pakket tegen handtekening en op vertoon van een identiteitsbewijs.

Levertijd: 2 tot 5 werkdagen vanaf verzending.

Prijs: € 5

De levering is gratis vanaf € 50 aankoop.

  • Levering aan huis:

Kleine pakjes kunnen we in uw brievenbus bezorgen.

Levertijd: 2 tot 5 werkdagen vanaf verzending.

Prijs: € 5

De levering is gratis vanaf € 50 aankoop.

De levertijd geldt zodra de verzendbevestiging van uw bestelling is verzonden. Vooral tijdens vakantieperiodes kan het wat langer duren.

Wilt u uw pakket op een ander adres dan bij uw huis laten bezorgen?
chevron

Bij het bestellen kunt u een ander afleveradres dan uw factuuradres invoeren.

Wilt u uw bestelling naar een vriend sturen?
chevron

Geef bij het bestellen het adres van uw vriend op als afleveradres.

U kunt ook een persoonlijk bericht toevoegen bij het bevestigen van uw bestelling.

Wilt u dezelfde bestelling naar meerdere adressen versturen?
chevron

Een bestelling kan slechts naar één afleveradres worden verzonden.

Wilt u uw pakket in het buitenland laten bezorgen?
chevron

Bestellingen worden enkel geleverd op adressen in België.

Heeft uw levering vertraging?
chevron

Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u per e-mail een verzendbevestiging. Die bevat het trackingnummer van uw bestelling.

U kunt uw bestelling ook via onze site volgen door u aan te melden in uw klantenzone. Daar gaat u naar het gedeelte 'Mijn account' en vervolgens naar 'Mijn bestellingen' en 'Bezorging volgen'.

Ten slotte kunt u onze klantendienst bereiken op het nummer 081 44 74 74, van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 16.30 uur (uitgezonderd weekends en feestdagen), alleen vanuit België en Luxemburg (bellen zonder premiumtarief).

Wilt u een artikel of bestelling retourneren?
chevron

Wij hopen dat de producten van Bonne Maman volledig naar uw zin zijn. Indien het bestelde product om welke reden dan ook niet volledig aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het product, ongeopend, ongebruikt en in perfecte staat, binnen 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van uw bestelling retourneren.

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer 081 44 74 74, van maandag tot vrijdag, van 8.30 tot 16.30 uur (uitgezonderd weekends en feestdagen), alleen vanuit België (bellen zonder premiumtarief).

Ontbreekt er een product in uw bestelling?
chevron

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantendienst. Zij zullen u een snelle oplossing aanbieden.

Als er iets niet op voorraad is, wordt dit gemeld aan het e-mailadres dat aan uw klantenaccount op onze site gekoppeld is. Controleer uw e-mail om er zeker van te zijn dat u niet vooraf op de hoogte bent gesteld van eventuele producten die niet op voorraad zijn.

Is het ontvangen product niet-conform of beschadigd?
chevron

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer 081 44 74 74, van maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 16.30 uur (uitgezonderd weekends en feestdagen), alleen vanuit België (bellen zonder premiumtarief).

Wat zijn de terugbetalingstermijnen en -methoden?
chevron

Nadat onze diensten uw pakket ontvangen hebben, vindt de terugbetaling binnen 14 dagen plaats via de betaalmethode die u bij de oorspronkelijke aankoop hebt gebruikt.

Wij informeren u dat de initiële bezorgkosten worden terugbetaald (wanneer u de volledige bestelling retourneert) en dat elk product in de originele verpakking moet worden geretourneerd.

Hoe maak ik een account aan?
chevron

U kunt uw klantaccount aanmaken wanneer u een online bestelling afrondt, of door bovenaan de site op 'Inloggen' te klikken.

Door uw account aan te maken, kunt u: – zich abonneren op de Bonne Maman-nieuwsbrief om het laatste nieuws, informatie over nieuwe producten en evenementen van Bonne Maman te ontvangen; – uw bestellingen online volgen.

Wilt u uw persoonlijke gegevens wijzigen?
chevron

U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen door in te loggen op uw account en vervolgens naar het gedeelte 'Mijn gegevens' te gaan.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vind ik het terug?
chevron

Wanneer u zich aanmeldt in uw account, klikt u op de link ‘Wachtwoord vergeten’. U krijgt per e-mail een nieuw wachtwoord toegestuurd.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
chevron
  • Door op de link ‘Afmelden’ te klikken onderaan elke Bonne Maman-nieuwsbrief.
  • Door u aan te melden in uw account en naar het gedeelte 'Abonnement op de nieuwsbrief' te gaan.
Ik ben allergisch voor een ingrediënt
chevron

Voordat u een Bonne Maman-product proeft, raden we u aan om de ingrediëntenlijst op elke productpagina te raadplegen.

Wilt u een klacht indienen over een product?
chevron

Als u een klacht over een product wilt indienen, raadpleeg dan onze Contact -pagina.

Wilt u iets schrijven aan Bonne Maman?
chevron

Wij nodigen u uit om ons formulier 'Andere verzoeken' op de contactpagina in te vullen, of rechtstreeks een brief te sturen naar BONNE MAMAN – Klantendienst – Allée des Cerisiers 1 – 5150 Floreffe.

Wilt u graag solliciteren bij Bonne Maman?
chevron

Ga voor meer informatie over carrièremogelijkheden bij Bonne Maman naar https://carrieres.andros.fr/fr

Gratis levering via bpost

vanaf € 50 aankoop

Veilige betalingen

Visa / Mastercard / PayPal

Persoonlijke boodschap

in uw pakket

Zorgvuldige verzending

in een mooie verpakking