Uw winkelmand is leeg

Bent u nog niet gevallen voor een van onze delicatessen?

0 /228
Toevoegen
Uw persoonlijke boodschap is opgeslagen

Veelgestelde vragen

U kunt ook contact met ons opnemen via de site of telefonisch via 081 44 74 74, van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur, met uitzondering van weekends en feestdagen. Alleen vanuit België bellen zonder verhoogd tarief.

Welke producten kan ik personaliseren?
chevron

Bonne Maman biedt u de volgende parfums aan voor personalisatie:

  • Aardbei Mara des Bois 210g
  • Abrikoos uit Roussillon 210g
  • Frambozen met zaden 210 g
  • Vanille Karamel 220g
  • Chocolade Karamel 220g
  • Sinaasappelmandarijn met Passie 220g

Hoe wordt mijn gepersonaliseerde jam verzonden?
chevron

Elk gepersonaliseerd product wordt gepresenteerd in een elegante individuele doos.

Kan ik meerdere producten tegelijk personaliseren?
chevron

Nee, er kan slechts één pot tegelijk worden gepersonaliseerd. Als u gepersonaliseerde potten met verschillende boodschappen wilt aanbieden, moet u de personalisatiestappen voor elk van de potten herhalen. Als u dezelfde gepersonaliseerde pot meerdere keren wilt aanbieden, wijzigt u eenvoudig het aantal in het winkelmandje. Let op: als de potten naar verschillende personen moeten worden verzonden, is het noodzakelijk om voor elke pot een bestelling af te ronden.

Ik heb mijn bestelling gevalideerd, ik heb een fout gemaakt in mijn gepersonaliseerde woord (spelfout, interpunctie, enz.).
chevron

Voordat u uw product aan de winkelwagen toevoegt, controleert u zorgvuldig uw bericht in het venster dat verschijnt. Zodra een bestelling is geplaatst, is het voor ons onmogelijk om deze te annuleren of te wijzigen. Sterker nog, de producten worden snel bereid om zo de kortste verwerkingstijden te garanderen.

U kunt echter alleen vanuit het vasteland van Frankrijk contact opnemen met onze klantenservice op 081 44 74 74 van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur (met uitzondering van weekends en feestdagen).

Hoe kan ik de gepersonaliseerde pot naar een dierbare sturen?
chevron

Geef bij het bestellen het adres van uw dierbare op als afleveradres.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
chevron

Uw gepersonaliseerde jampot is uniek, de bereiding ervan kan meer tijd vergen om een ​​mooi resultaat te garanderen. Vooral tijdens vakantieperioden (Kerstmis en Moederdag) kan de levertijd langer zijn. Afhankelijk van de gekozen bezorgmethode wordt een geschatte bezorgtijd weergegeven.

Ik wil een gepersonaliseerd product retourneren?
chevron

Wij hopen dat de producten van Bonne Maman u volledige tevredenheid geven. Gezien het unieke en gepersonaliseerde karakter van het bestelde artikel, kan het niet worden geretourneerd of geruild in overeenstemming met artikel L121-21-8 van de Consumentenwet. “Het herroepingsrecht kan niet worden uitgeoefend voor overeenkomsten (…) voor de levering van goederen die zijn vervaardigd volgens de specificaties van de consument of die duidelijk gepersonaliseerd zijn. »

Is het ontvangen product niet-conform of beschadigd?
chevron

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op het nummer 081 44 74 74 van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur (uitgezonderd weekends en feestdagen) alleen vanuit het vasteland van Frankrijk (bellen zonder premiumtarief). Raadplegen hier ons handvest van goed gedrag.

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd op de website van Bonne Maman?
chevron

De betaling van uw aankopen gebeurt via Bancontact en kredietkaart (Visa, Eurocard/Mastercard, American Express).

Is online betalen veilig?
chevron

Ja, het is volkomen veilig. We gebruiken SSL-authenticatie en versleutelen de gevevens om de vertrouwelijkheid van transacties die op onze site worden uitgevoerd te garanderen.

Wilt u uw bestelling volgen?
chevron

In onze ateliers wordt uw bestelling met de grootste zorg bereid. Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de verzending met het trackingnummer van uw pakket. U kunt u ook op elk gewenst moment aanmelden in uw klantaccount, waar u in het gedeelte 'Mijn bestellingen' op de link 'Mijn bestelling volgen' klikt.

Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren?
chevron

Zodra uw bestelling is geplaatst, kunnen wij deze niet meer annuleren of wijzigen. De producten worden immers snel bereid om zo de kortste verwerkingstijden te garanderen. In geval van een fout vragen we u om bij ontvangst van uw bestelling uw wettelijke herroepingstermijn toe te passen en de bestelling samen met het ingevulde en ondertekende herroepingsformulier binnen 14 dagen aan ons terug te sturen voor terugbetaling.

Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?
chevron

Door verbinding te maken met uw “Klanten”-gedeelte, in het gedeelte “Mijn Account” en vervolgens “Mijn Bestellingen”.

Wat zijn de prijzen en levertijden?
chevron

Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen uit 2 bezorgmethoden:

  • Levering aan relaispunten:

Levering van uw pakket tegen handtekening en op vertoon van een identiteitsbewijs.

Levertijd: 2 tot 5 werkdagen vanaf verzending.

Prijs: 5 €

Levering is gratis vanaf 50€ aankoop.

  • Levering aan huis:

Kleine pakjes kunt u in uw brievenbus achterlaten.

Levertijd: 2 tot 5 werkdagen vanaf verzending.

Prijs: 5 €

Levering is gratis vanaf 50€ aankoop.

De levertijd geldt zodra de verzendbevestiging van uw bestelling is verzonden. Vooral tijdens vakantieperiodes kan deze verlengd worden.

Wilt u op een ander adres dan uw huis laten bezorgen?
chevron

Bij het bestellen kunt u een ander afleveradres dan uw factuuradres invoeren.

Wilt u uw bestelling naar een vriend sturen?
chevron

Geef bij het bestellen het adres van uw vriend op als afleveradres.

U kunt ook een persoonlijk bericht toevoegen bij het bevestigen van uw bestelling.

Wil je dezelfde bestelling naar meerdere adressen versturen?
chevron

Een bestelling kan slechts naar één afleveradres worden verzonden.

Wilt u in het buitenland bezorgd worden?
chevron

Bestellingen worden enkel geleverd op adressen gelegen in België.

Is uw levering te laat?
chevron

Zodra uw bestelling is verzonden, wordt er een verzendbevestiging per e-mail naar u verzonden. Het bevat het trackingnummer van uw bestelling.

U kunt uw bestelling ook volgen via onze site door verbinding te maken met uw klantengedeelte, het gedeelte 'Mijn account', vervolgens 'Mijn bestellingen' en 'Bezorging volgen'.

Ten slotte kunt u onze Klantenservice bereiken op het nummer 081 44 74 74, van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 16.30 uur (uitgezonderd weekends en feestdagen), alleen vanuit België en Luxemburg (bellen zonder premiumtarief).

Wil je een artikel of bestelling retourneren?
chevron

Wij hopen dat de producten van Bonne Maman u volledige tevredenheid geven. Indien het bestelde product om welke reden dan ook niet volledig aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het product, ongeopend, ongebruikt en in perfecte staat, binnen 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van uw bestelling retourneren.

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze Klantenservice op het nummer 081 44 74 74, van maandag tot vrijdag, van 8.30 tot 16.30 uur (uitgezonderd weekends en feestdagen), alleen vanuit België (bellen zonder premiumtarief).

Ontbreekt er een product in uw bestelling?
chevron

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze Klantenservice. Er wordt u een snelle oplossing aangeboden.

Als er iets niet op voorraad is, wordt dit doorgegeven aan het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw klantaccount op onze site. Controleer uw e-mail om er zeker van te zijn dat u niet vooraf op de hoogte bent gesteld van eventuele voorraadtekorten.

Is het ontvangen product niet-conform of beschadigd?
chevron

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze Klantenservice op het nummer 081 44 74 74, van maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 16.30 uur (uitgezonderd weekends en feestdagen), alleen vanuit België (bellen zonder premiumtarief).

Wat zijn de terugbetalingstermijnen en -methoden?
chevron

Na ontvangst van uw pakket door onze diensten vindt de terugbetaling binnen 14 dagen plaats via de betaalmethode die u bij de eerste aankoop heeft gebruikt.

Wij informeren u dat de initiële bezorgkosten worden terugbetaald (in het geval van het retourneren van een volledige bestelling) en dat elk product in de originele verpakking moet worden geretourneerd.

Hoe maak je een account aan?
chevron

U kunt uw klantaccount aanmaken wanneer u een online bestelling afrondt, of door bovenaan de site op “Inloggen” te klikken.

Door uw account aan te maken, kunt u: – abonneer u op de Bonne Maman-nieuwsbrief om het laatste nieuws, informatie over nieuwe producten en Bonne Maman-evenementen te ontvangen. – volg uw bestellingen online.

Wilt u uw persoonsgegevens wijzigen?
chevron

U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen door in te loggen op uw account en vervolgens op het gedeelte 'Mijn gegevens' te gaan.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vind ik dit terug?
chevron

Wanneer u zich aanmeldt bij uw account, klikt u op de link ‘Wachtwoord vergeten’. Er wordt per e-mail een nieuw wachtwoord naar u verzonden.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
chevron
  • Door op de link ‘Afmelden’ te klikken onderaan elke Bonne Maman-nieuwsbrief.
  • Door verbinding te maken met uw account, gaat u naar het gedeelte 'Abonnement op nieuwsbrief'.
Ik ben allergisch voor een ingrediënt
chevron

Voordat u een Bonne Maman-product proeft, nodigen wij u uit om de ingrediëntenlijst op elke productpagina te raadplegen.

U wilt een productklacht indienen
chevron

Als u een klacht over een product wilt indienen, raadpleeg dan onze sectie Neem contact met ons op .

U wilt Bonne Maman schrijven
chevron

Wij nodigen u uit om ons formulier “Andere verzoeken” in te vullen op de pagina “Contact met ons opnemen”, of ons uw brief rechtstreeks te sturen naar BONNE MAMAN – Klantenservice – Allée des Cerisiers 1 – 5150 Floreffe.

Je wilt graag solliciteren bij Bonne Maman
chevron

Ga voor meer informatie over carrièremogelijkheden bij Bonne Maman naar https://carrieres.andros.fr/fr

Levering via bpost

gratis vanaf € 50 aankoop

Veilige betalingen

Visa / Mastercard / PayPal

Persoonlijke boodschap

in uw pakket

Zorgvuldige verzending

in een mooie verpakking